fredag 20 februari 2009

Fredag

Tänk, ännu en fredag i skolan. Ovanligt! Jag har ju (under min tid vid universitetet) aldrig haft en lektion/föreläsning på fredagar... Men nu så är det ändring på det tydligen, tror dock det blir mindre längre fram. Rätt skönt dock, så får man ta helg på riktigt! (Måste ju se det positivt)

Redovisningen gick bra, skönt att ha det gjort, nu är minirapporten nästan klar också, yay! Jag vill köpa en bukett tulpaner! :) Kanske ska slå till sen. Måste städa lite också, lite polare från lärarprogrammet kommer hit sen, vi ska ut på pubrunda och sen till värmlands. Ska bli skoj!

Tror faktiskt jag ska ta en promenad i solskenet innan dess, för det är superhärligt väder ute! Kanske lyssna lite på "Män som hatar kvinnor" och sen gå... Ja, så får det bli. Men först ska jag slappa i 15 min till, för det har jag bestämt :)

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: