söndag 8 februari 2009

Helg i Uppis

Första helgen i Uppis efter Thailandsresan är avklarad! (Eller ja, snart i alla fall). Idag har jag äntligen tagit tag i smutstvätten, vilken jag ignorerat tidigare under veckan... Så om någon minut ska jag springa ner till tvättstugan och hämta torra, rena kläder. Sing halleluja!

Helgen har annars bestått av inflyttningsfest hos Andrea och Pierre - mycket trevligt! Fint bor de också. Igår sågs melodifestivalen hemma hos Erik, med Malin och Christian. De flesta låtarna var väl inte så mkt att hänga i julgranen, MEN Petra Mede är ju för härlig! :) Jag gillar henne skarpt som programledare.
Efter melodifestivalstittningen gick vi till V-dala där Parken spelade ("Jag har varit vilsen, Lisa"), de var bra faktiskt! Det är ju inte min genre egentligen, men det är roligt att höra nåt nytt ibland.

Imorgon kommer Rebecka tillbaka efter helgen i Dublin, yay! Dessutom ska jag träffa Sofia som varit i Stockholm i helgen :)

Inga kommentarer: