fredag 16 januari 2009

Freidah!

Grattis (igen) till mamma som fyller år idag! :) Hoppas solen skiner i Torsby också, för det gör den i Uppsala!
Igår var det registrering på lärarprogrammet, det var faktiskt rätt bra! Vi fick en massa information om allt man bör ha koll på, så det känns bra inför resan. Dessutom verkar det inte som att jag kommer missa annat än föreläsningar, yay! En hel del kan jag bergis relatera till pedagogiken jag läst i höst. Mercy on my soul!
Ikväll blir det party på Värmlands nation, det är premiär för deras klubb, nu efter julledigheten och allt. Som vanligt, ska vi vara hos mig innan, så det ska bli urtrevligt! :)

Rebecka, den vänliga själen, har skänkt lite musik till mig från sitt enorma musikbibliotek, så att jag har inför resan! Mercy on your soul!
Så nu har jag en massa ny musik, härligt!

Tack för nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack kära Karin! Just nu har vi ekshäringar här på middag; Mormor, Jphn, Marianne och Carljohan. Sophia, Hannes o Hjalmar är åxå här. Semlor, molusker just nu. Alla hälsar.