onsdag 14 januari 2009

Bye bye Pedagogik A!

Idag avslutade vi kursen pedagogik A! Yay! Det känns jättebra, vi får slutgiltigt betyg för hela kursen på måndag och för delkurs 4 (grupparbetet) på måndag. Men alla var i alla fall godkända sa läraren så det ska väl bara bestämmas i vilken grad man är godkänd. Idag hade vi redovisning av vårt ämne "Betyg som bedömningsmedel". Det gick bra! :) Vi fick positiv kritik så det var kul. Detta ska vi fira med ost och vinkväll ikväll hos en av tjejerna i min grupp! Det ska bli trevligt.

Imorgon är det registrering på lärarprogrammet! Det ska bli kul, även om jag tror det mest kommer vara babbel om studentportalen och allt, men jaja, det får jag väl ta! Det är ju mycket annan info också.

Igår var det säsongsstart av Andra avenyn, ni missade väl inte det?! Jag och Rebecka hade i alla fall mycket roligt... Haha!

Snart ska jag till Thailand!! Inte alls många dagar kvar nu! Hurraaaa!

Inga kommentarer: