söndag 11 januari 2009

11 Januari

Elva dagar in i det nya året är vi nu. Det känns bra. Välkommen 2009.
Nu har jag varit i Uppsala i knappt 1 vecka, och om drygt 1 vecka är jag i Thailand! Hurraaa! Det ska bli SÅ skönt! Jag längtar ihjäl mig!
Kan ju inte börja året bättre heller. Det ska bli så skönt att få sola och bada och bara lata sig.

Dessutom har jag upptäckt en underbar funktion i iTunes: Podcaster! Man kan ju ladda ner radioprogram (och även vissa TV-program) ner i iPoden, helt gratis! I love! Dessutom, kan man ladda ner detta på andra språk än svenska, så nu har jag laddat ner lite program från la radio France... Det är ju bara för fränt! Detta rekommenderas å det grövsta.

Nu vet jag inte vad jag ska äta till middag... Hm. Åt korvstroganoff och pasta till lunch, så jag får väl hitta på nåt! En god macka med lite grönsaker på kanske.

I övrigt inget nytt, som ni märker! :) Och ja, jag ska bli lite bättre på att uppdatera nu! Keep to good.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uuu, kan fortfarande inte smälta att du ska till thailand. Kommer gå åt av avundsjuka här hemma! men ha de så roligt :)

Lovisa Språkpolisa sa...

Thailand? Gud så fuskigt!