måndag 11 januari 2010

I Uppis igen

Det är så skönt att vara hemma ett par veckor ibland, och bara få ta en paus från pluggande, korridorboende (med allt vad det innebär), bloggande och så vidare... Att bara få vara! Det gillar jag - kanske är jag läskigt bra på att göra ingenting ibland, i alla fall under korta perioder. Välbehövligt, tror jag. Andrum, det är det nya nu! ("Alla spelar tennis!!" Haha) Kom ihåg det.
Herregud, nu låter det som att jag är i något slags zen-tillstånd och bara är avslappnad och återhämtad från allt, haha! En liten överdrift kanske. Men jag tror ni förstår poängen.

Denna måndag har i alla fall spenderats i engelska parken där det har tentapluggats, sen har jag även lunchat på stan med Sofia och varit på Friskis och tränat! Mina nya träningskläder + aerobicskor är härmed invigda och jag är mycket nöjd. Tack Tomten!

Nu ska jag nog se Morden i Midsomer som jag missade här om dagen... Förresten, vad skulle man egentligen göra utan Svt Play? Jag minns när jag skulle se på webbtv under mitt år i Frankrike, då blev det ofta "tjall på linjen", d.v.s bilden blev knallgrön och uppochner. Haha, nu känns ju det som rena stenåldern...

Inga kommentarer: