fredag 15 januari 2010

Fredag = Revben + sushi, äntligen.

Idag är det dagen d, Revben anländer till staden och vi ska äta sushi för att fira detta! Äntligen är min vapendragare tillbaka :) Välkommen hit, välkommen hem liksom.
Tentan skrevs igår och det gick bra, jag tyckte den var ganska lätt faktiskt. Fast nu ska jag väl inte låta för kaxig innan jag vet resultatet, förstås. Men jag tar den lilla risken nu ändå. Ja.

Nu är det -2 grader i Uppsala, herregud, det är ju ljumma vindar som blåser ute... "Hej och välkommen till Söderhavet" känns det som. Vem skulle vilja åka utomlands, kanske till något jättevarmt land, nu liksom? Jag menar, januari i Sverige är ju en fantastisk månad på många sätt...


Nej, det är inget för mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Joo, jag vill, och ska ;) Din tur kommer åxå ska du se, när du blir stor om inte förr...
Grattis till att tentan är gjord! Alltid något att glädjas över, förutom att våren är i antågande. Kram från mamma
P.s Hörde du att Lasse o AnneBeate åker på tis. Till Phuket, Ja, världen är liten...