tisdag 8 juli 2008

Nypan & Syster yster!

I torsdags åkte jag till Nyköping för att hälsa på Sofia! Vi har haft en jättetrevlig helg, kunde nog knappast bli bättre tror jag. Vi har hunnit med en hel del; solat, badat (årets första dopp...), spelat spel, gått på bio (SATC, jag grät genom typ halva filmen.. Haha) med mera med mera!
I söndags åkte jag x2000 till Gbg för att möta upp mamma och pappa, vi åt sushi till middag och sen for vi ut till Landvetter för att äntligen möta upp Siri som varit i Hastings i 3 veckor. SÅÅÅ kul att se henne igen! :) Så där stod vi och drack champagne, som Siri hade bestämt innan.
Idag kommer mormor, ska bli kul att se henne igen också.

Nu ska jag nog äta frukost.
Smell you later, som Rebecka skulle ha sagt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har jag sagt så? Det var ju dumt sagt av mig.. :P