måndag 21 juli 2008

Ett år sen jag kom hem från Paris...

I helgen var det ett år sen jag kom hem från mitt au-pair-år i Paris! Tiden går fort, men det känns ändå som att det var längre sen jag var där, så mycket har ju hänt sen dess.
Dessutom ringde Philippe (pappan i den familjen jag var au-pair hos) igår! Haha! Han skulle egentligen ha ringt till sin svägerska, som också heter Karin, "Jag blandar alltid ihop er i telefonboken". Han ursäktade sig så hemskt mycket, men jag tyckte det var lite kul :)

Nåväl, helgen har varit kanon! Jag jobbade i lördags, sen på kvällen kom Lina (kusin) med pojkvän, och min kusin Sophia med sin son, så vi grillade här med hela familjen, såå mysigt!
Först var det strålande solsken och varmt, sen började det regna.

Idag börjar jag jobba kl 13 på Wiener i Torsby, trevligt värre ska det bli!

Inga kommentarer: