tisdag 15 juli 2008

Ny vecka, nya möjligheter!

Jaa mina kära vänner, här kommer ett blogginlägg från arbetsmyran Karin.
Här hemma händer det inte så mycket för tillfället, jag jobbar mest hela dagarna, men det är rätt kul i alla fall, jag försöker att inte äta upp alla kondisbitar jag ser.. Haha!
Nu tror jag att jag har dragit på mig en förkylning, känner mig svullen i halsen, inte bra! Hur ska detta gå? Får nog ladda med Echinagard...
Ikväll är det Allsång och Morden i Midsomer som gäller on a da TV, värsta tv-kvällen... Förhoppningsvis hinner jag med Friskis & Svettis sommarjympa också. Vi får la se.
(Annars kände jag för övrigt att det här var ett jätteintressant inlägg).

Enough is enough, hörrni!
Förresten: Är inte Ernst för härlig i sitt sommarprogram? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, Ernst är Inte härlig!!!