måndag 7 december 2009

Jag har det så bra!


De senaste dagarna har varit ganska så intensiva men helt underbara! Vi har haft så mycket skoj, Erica, Sofia och jag, som vanligt. Man kan säga att helgen sett ut så här: Skratta, äta, skratta, sjunga, äta, prata (helst samtidigt alla tre, men att man ändå hänger med på vad alla säger och kan svara, samtidigt), äta, skratta. Sen har helgen haft tema Musikal. Först naturligtvis My Fair Lady i Stockholm på fredagen (hur bra som helst även denna gång! Dock var Helen Sjöholm sjuk, men hennes understudy gjorde ett mycket bra jobb), sen tror jag inte att jag behöver skriva vilken musikal vi såg igår (läs inatt)? Nej just det.

1 kommentar:

Sofia sa...

Fan vilken trevlig update! Jag håller med på allt, speciellt din beskrivning av simultanförmåga! Jag är säker på att vi är svårslagna =)