måndag 14 december 2009

En bra dag

Idag har jag haft en väldigt bra dag. För det första har jag varit väldigt duktig. Började dagen med att stryka (projektet blev kvar från gårdagen) och hör och häpna: En springtur i stadsskogen! Jag är för bra. Hade från början tänkt att ta en promenad, men så kände jag att jag hade spring i benen, och det gick väldigt bra - till min förvåning! Jag sprang på samma tid som tidigare i höstas, faktiskt. Det här med att börja skoldagen lite senare är verkligen skönt ibland, hade föreläsning mellan 14-16 idag nämligen. Efter det blev det lite pluggande i parken, sen blev det sushi med Revben!

Vem kan väl klaga på en sån här dag? Inte jag i alla fall :)

2 kommentarer:

Erica sa...

Nehä du min darling, no klagan där inte! Du har det bra du:)
En annan har precis gått igenom min "hell-week" som väl kunde gått bättre men men... imon (läs senare idag...)börjar min 08-20 dag, plugg m gruppen o prepp för semenarium, sen själva semenariet, efter det prepp för partnerföretagsintervjun, sen partnerföretagsintervjun, sen uppföljning efter intervjun. Annars kände vi att det lackade mot jul o man kunde slappna av lite! eller hur det nu var??....:)
Ha d darling, kram kram!!!

Karin sa...

Devil in the sea, som Sofia skulle ha sagt. Men du gillar ju att ha många järn i elden, Erica! (Om du nu skulle ha glömt det.. Hehe)

Snart är det jullov - tänk så. Då blir det flytt för dig = KUL! :D