tisdag 19 augusti 2008

Running in the rain..

Eller ja, nästan. Idag när jag sprang var det, hör o häpna, soligt väder! Jätteskönt! Jag är i skaplig form ändå måste jag säga, sprang 8 km på 50 min. Det får man vara nöjd med! Frågan är väl om jag kan springa Tjejmilen under timmen (som är mitt mål), aja, det löser sig :) Jag är nöjd bara jag tar mig runt, springandes!
Jag och Siri har bakat kanelsockerkaka idag, jättegod blev den, gjorde även varsin latte till (mjölkskummare från ikea - we love).
Har även spanat in schemat för hösten, det ser bra ut - Jag är ledig alla fredagar hela hösten! Hurra! :) Ska nog inte säga ledig förresten, för det lär finnas en hel hög med plugg, men vafan, jag har ju inte börjat än så nu ser det ljust ut :) Haha.
Nu har jag också gjort slag i saken och beställt SATC-boxen! :) Underbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag kan intyga att ditt springade gick finfint. Tråkigt bara när du spurtar förbi mig sådär glatt....
Mamsen

Malin sa...

Sex and the city we love!