söndag 17 augusti 2008

Long time no see

Ett par veckor har gått sen jag bloggade sist, det har väl inte hänt så kopiöst mycket saker, men lite ändå :)
I helgen var familjen i Uppsala, jag hade ju omtentor att göra, nu är de äntligen avklarade och det känns gött! Självklart besökte vi även Stockholm (när man ändå är i krokarna) och vi gick på stan o strosade. Syrran shoppade för fullt och jag shoppade litegrann! Ett par festliga pumps, bland annat :)
Sedan investerade jag hela 80 kr i två finfina ordkidéer att ha i Uppsala! En rosa och en vit för er som är intresserade av färgsättningen.
Jag har också fått mig en ny cykel! Eller jag har fått köpa en röd (jättefin) Crescent av min moster i Ekshärad, vi gillar skarpt. Jag har provcyklat och den går som en pråm (speciellt efter att mina kära föräldrar meckat lite med den).
Vi springer för fullt också, Tjejmilen är ju om bara 2 veckor, shit pommes! Men det går hyfsat bra för min del får jag väl säga, sämre än i fjol lär jag inte bli (kanske dumt att säga för mycket nu)
Sen håller jag på att leta utklädnad för nollningen också, sjukt roligt! Jag har en del att välja på... Mer än så avslöjar jag inte för obehöriga.. Mouhahaha!

Hepåré!

Inga kommentarer: