torsdag 2 december 2010

Stoppa pressarna!

Jag som aldrig bakar har bakat! Brysselkex också, till råga på allt, och goda blev de också. Det är inte sista gången jag bakar småkakor, det ska jag tala om för er. Glögg och nybakat liksom, sämre kan man ha det. Här kommer bildbevis:



Brysselkex är för övrigt mina favoriter när det gäller småkakor. Och tro mig, när man har arbetat på Wienerkonditoriet titt som tätt under snart tio års tid, då har man smakat en hel del olika sorter... Hehe.

Avslutningsvis får ni ta del av Triangeln i vinterskrud. Jag gillar det! Frågan är vad min cykel har för åsikt om det hela. Insnöad och allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Triangeln ser ju helt julig ut... Fint är det. Kakorna ser goda ut! Ska strax baka jag också. Puss, mamma

Malin sa...

Smarrigt värre!

Erica sa...

Väldigt vacker utsikt tycker jag!
Måste säga igen karin att jag e imponerad över baket - känns najs:)

hoppas du har en trevlig fredagskväll!
Syrran kommer hit snart - det ska lagas kött, pommes o bea, kollas på idol o ätas skumtomtar:)
vi hörs, kram!

Sofia sa...

Ge mig kakorna. Tack! Snöööö vill jag också ha! Tur att jag kommer hem snart, weeee!