torsdag 15 juli 2010

De små, små djuren i naturen och vad jag tycker om dem...

Myggjävlarna och bromsjävlarna har bestämt sig, de har så att säga gaddat ihop sig (ordvitseri på hög nivå) deras uppdrag är att göra livet surt för mig. Bits gör de, ont gör det också. För att inte tala om hur ont det gör efteråt. Aj aj aj. Stora märken får jag att smörja in med salva. Tack och lov för salva! Den västerländska läkekonsten är icke att förakta, sanna mina ord.

Kolla förresten vilken stor jordgubbe vi fått i vårt jordgubbsland:


Jo, den var väldigt god!

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh, vad härligt med eget jordgubbsland! Då kan man mumsa bäst man vill. :)

Sofia sa...

Tjohoo, uppdatering we love! Snygg lay out! Jag har ju inte vart inne på ett tag, men det ska det bli ändring på nu!

Puss å kram från andra sidan Attilanten!