onsdag 12 augusti 2009

Investeringar

Jag har investerat i en rad nya saker senaste veckan. Extern hårddisk. Check. Grey's anatomy säsong 4. Check. Mozilla Firefox webbläsare. Check. Det var allt. Men inte så lite ändå! Till exempel så älskar jag redan min externa hårddisk, min dator älskar den också, det är jag ganska säker på.
Idag har jag träffat underbara Annie också, hon var så pigg och glad som en halvårsgammal människa ska vara. Vi sjöng lite sånger, Siri, Annie och jag, samtidigt som vi lagade lunch. Mest var det Siri och jag som kraxade ska tilläggas, det är inte så dumt inte...

Dagarna på Wiener börjar ta slut, det känns jätteskönt! Det har varit jättekul att jobba där, men det är skönt att vara ledig lite innan pluggandet ska ta överhanden igen.

Nu börjar snart sista avsnittet av vår nya favoritserie Hunter! De snakker norsk da och det är ju aldrig fel, hehe...

Inga kommentarer: