tisdag 23 juni 2009

Spenderarbyxorna på!

Nu jävlar har jag kläder så det räcker för ett tag framöver. Jag har handlat upp en halv affär (nästan). Vi var i Sunne tidigare idag en sväng innan jag började jobba, och där har de fina kläder i affärerna, men jag shoppade mest i en som heter ByMe. Mycket trevlig! Jag behövde verkligen lite nytt att liva upp garderoben med, så jag är helnöjd!

Annars har jag jobbat och nu väntar jag på att grillen ska tändas, jag är hungrig!
Värmen då? Jo, den är mycket varm kan jag meddela! Det gillar vi skarpt. Hoppas det håller i sig! Nu kommer Siri tillbaka med beasås... (ej Lohmanders, nu blir det pulver + vatten + fett, Erica!), we are making progress!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh ja på Byme finns det mycket godsaker att frossa i.. Pengarna bara flyyyger iväg :)

Erica sa...

MJÖLK karin, STORT rookie misstake att ta vatten... blir verkligen godare med mjölk:)
Annars var inte jag expert på Blå band...haha!
Hoppas verkligen att vi kan prata imon, känns som om det var hur länge som helst sen, men snart SES vi ju för att gottgöra det hela!
Nu ska jag spåna i min framtid.
Vi hörs, manga kramar!!!